söndag, juni 03, 2007

Hay hay hay

Idag är det stekhett på vänorts, asfalten osar, byxor klibbar, solen steker... that kind of stuff. Börjar få litet dålig fantasi, har suttit och glott på Bones och varvat med lite husbyggande i sims2, men inget av dessa saker ger mig någon riktig tillfredställelse just nu.

Har kommit till en insikt. Jag klarar verkligen inte av att sitta still. Som tur är så har jag en del saker som jag kan roa mig med innan vi åker imorgon. Städa, vattna Mias blommor, packa... 
Det är ganska lustigt när man tänker på det. Jag mår som bäst när jag har massor att göra, en fast rutin, kalendern full av klotter och fulla to-do-listor. Jag måste lära mig att slappna av...

Det är nog litet som Bones psykiatriker säger till Bones: "In my opinion, you are unable to lead a purposeless life at this stage of your psycho-social development, which by the way is an issue you should address, because a certain amount of purposelessness is necessary to lead a full life."

Så, jag har beslutat mig för att arbeta på det, tänkte börja med lite meningslöst slappande under semestern i Skåne, vi får se hur bra det går. Ni får ju veta det när jag kommer tillbaka... ;) 

Hay Hay Hay!
/fia out

1 kommentar:

Dayanne Paris Lenke sa...

sh0w akii!!

passa n0 meu??

bjinhusS