torsdag, juni 21, 2007

Helg!

Nu har jag tagit helg och inte en minut för tidigt! Har haft massor med kunder idag och är fortfarande alldeles snurrig i huvudet. Lyckades trotsa min ovilja att trängas i folkmassorna för att handla efter jobbet. Ska nämligen försöka mig på att göra en tårta imorgon... Hur nu det går. Om försöket faller platt som en pannkaka så gör det inte så mycket dock, för jag har garderat mig med kakor också. Nu hoppas jag bara att det inte regnar, har till och med köpt en grill (på en viss m:s jula-personalrabatt even...), så nu får det tamejfan inte regna. Ska bli kul att ha en litet festligare midsommar än vanligt. Jag tror jag ska fira det med att vara riktigt midsommaraktig och göra mig en liten blomsterkrans... eller ialla fall köpa någon sverigeflagga. Och kanske sjunga någon midsommarsång. Och kanske - men bara kanske - dricka en liten nubbe... =)

/Fia over and out

2 kommentarer:

Mike sa...

här ska det drickas kopiösa mängder... hoppas verkligen att vädret håller i sig så att vi kan vara utomhus lite iaf...

Fia sa...

Vädret verkar vara bra.. *ta i trä* Och ska ni dricka kopiösa mängder så är det bäst att jag utökar till åtminstonne två nubbar.. =)