måndag, juni 23, 2008

Jobbansökning och förstudie

Ytterligare en dag i livet av jobbsökningar. Denna dag hittade jag faktiskt ett riktigt intressant jobb som intern marknadsassistent på Academic Works. Jag skrev ett jättebra personligt brev (tror jag) och mailade in. *Hoppas hoppas!* Sen när jag spenderat över en timme på detta var jag helt slutkörd i skallen så jag gick och fikade, nu är jag tillbaka på biblioteket och lånar stuff till min "förstudie" för mitt Livsverk med stort L. Titeln? En wiccas handbok. Intresserad? =)

För övrigt så är jag grymt nyfiken på Harry Potter 6 teasern. När kommer den ut egentligen? Hittils finns det bara cirka en miljon fantrailers, men det är ju inte så kul att se... Jag vill ha nytt material. I demand it!

Btw så har jag just läst ut "The Spirit Stone" av Katharine Kerr. Thanks Martina!

/F over and out

Inga kommentarer: