tisdag, januari 29, 2008

Litet random grejer...

Var en tur på stan idag med M och fixade litet prylar (tratt till hårfönen och mascara) samt att jag lånade en bok som heter Tidsresenärens Hustru av Audrey Niffenegger. Blev intresserad av den då jag läste detta inlägg från min väns bokblogg. Nu har jag de högsta förväntningarna på denna bok, får se om den lever upp till dem... ;)

Lägenhetsletandet går framåt, T:s mor är ute på visningar över allt och det känns som om det borde hända någonting riktigt snart. Om det inte gör det så får vi väl... bo på gatan? Eller hos henne. Fast jag hoppas inte det, för jag vill inte oroa mig för att mina katter klöser sönder hennes fina skinnmöbler.... Skulle vara så himla skämmigt!

Ikväll skall jag och Mia fortsätta se serien Mot alla vindar, som faktiskt visat sig vara rätt så bra.
/F over and out

Inga kommentarer: