torsdag, januari 24, 2008

Jag lär mig aldrig...

Jag trodde jag skulle få vara ledig idag, men tji fick jag. Fick ett telefonsamtal klockan sju i morse som undrade om jag inte kunde komma och jobba 9-15. Mitt huvud sa "villintevillintevillinte" men min röst sa "Ja, självklart!" Sen kollade jag på klockan och insåg att jag bara sovit litet under fem timmar... Just nu känns det som om det där uttrycket... "Sova får man göra när man är död." Visst är det kul att jag börjar få rätsida på ekonomin igen (blev överlycklig då jag fick min lönespec idag) så jag ska absolut inte klaga. Nej nej nej. Helt allvarligt så är jag överlycklig över att jag har sån disciplin som jag har, så jag orkar dra mig upp fast jag är astrött. För jag vet ju innerst inne att tröttheten går över... =) Och snart så får jag säkert någon sovmorgon... snart, snart snaaart... förhoppningsvis imorgon! 

Ikväll ska jag och Mia vara litet tjejiga och se på en serie som heter Mot Alla Vindar. Ser fram emot det massor, det är kul att jag har Mia att vara tjejig med. =) 

Nu ska jag försöka spela litet kort...
/Fia over and out

2 kommentarer:

Irmelin sa...

Du är konstig vet du det :)

Men ärligt talat så har jag gjort detta eftersom du frågade vad jag gjorde; jag har bloggat. Woohoo *trumvirvel*

Och nej, jag tar inte på mig själv... =)

Fia sa...

Indeed, jag har övat länge på att vara så underlig som jag bara kan. Och vad bra att du bloggat, jag har t.o.m gett dig en kommentar för det =) Och JO du tar visst på dig själv, I have seen it before!