onsdag, januari 09, 2008

Jag lyckades!

Tack vare att jag blev inringd till att jobba morgon igår så lyckades jag ta mig upp tidigt. Hade bara sovit cirka 5 h vilket gjorde att jag blev ganska trött på kvällen (som Irre märkte) men det hjälpte mig somna tidigt. Nu har jag faktiskt sovit från 12 till 7, känner mig riktigt duktig! =)

Om jag nu bara lyckas göra om den här grejen ikväll och stiga upp tidigt imorgon... Det ska ju vara enklare allt eftersom, men man vet aldrig.

För övrigt så hade jag inte en så där jättegod nattssömn. Drömde att jag befann mig på ett sjukhus (vet inte om jag var personal eller sjukling) och en psykopatisk mördare drog fram och lämnade styckade lik i sin väg. Han gillrade också en del fällor för oss med hjälp av kropparna som gjorde att fler av de som jagade honom dog efter vägen. Skulle säkert bli en bra skräckfilm, det gjorde då mig illa till mods... *ryser*

/F out

Inga kommentarer: