tisdag, januari 22, 2008

På bra humör...

Solen lyste idag när jag klev på bussen in till stan. Partiklarna i ljuset svävade omkring ljudlöst och det kändes skönt att sitta där mitt i värmen och ljuset. Sånt blir jag på bra humör av.
Andra saker som jag blir på bra humör av är handläggare som ringer upp en för att göra nya handlingsplaner istället för att man måste åka dit och prata med dem, och dessutom som är positiva, trevliga och fulla av förtroende för ens egen förmåga att finna ett arbete. Vidare blir jag på bra humör av att äta en god lunch i sällskap av en mycket snäll och söt kusin. Jag blir också på bra humör av att vara i goda vänners lag, dricka kaffe och mysa i sofforna i ljusgården. Och sist av allt så blir jag på jättegott humör när min älskling lagar en kasslergryta åt mig... =)

Vad blir ni på bra humör av?

Inga kommentarer: