söndag, januari 27, 2008

So lately, been wondering....

...who will be there to take my place?
When I'm gone you'll need love
To light the shadows on your face
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then between the sand and stone
Could you make it on your own?


När jag inte längre finns kvar här i Luleå, vem ska då ta min plats? För det finns ju ingen annan Fia, och inte heller någon annan Tuffsefluffse. Hur ska ni klara er utan mig, och jag utan er...?

Drömmer de mest underliga drömmar om underliga kollektiv där jag hela tiden upptäcker nya rum och inneboenden, varav ett rum liknade ett lasergame-rum som verkade väldigt intressant. Jo, och så hade jag en liten voffsing som skulle gå ut hela tiden, och så verkade jag bo mitt i centrala Göteborg. Jag älskar mina drömmar, de är så fantasirika och underbara. Speciellt gillar jag miljöerna jag drömmer om, underliga hus med trettiotusen olika rum, möbler och olika nivåer. Gång på gång drömmer jag om att hitta hem, och det måste ju bara symbolisera min önskan av att slå mig till ro...

Förhoppningsvis slår min dröm in snart...
/Fia over and out

Inga kommentarer: