tisdag, januari 01, 2008

Gott Nytt 2008

Goda Hjul och Gott Nytt Hår!

Julen i Älvsbyn har varit otroligt skön, har ätit gott, fått massor med trevliga saker (däribland två presentkort jag inte fått nöjet att köpa upp ännu på grund av att jag jobbat...), har ätit gått, träffat släkt och vänner. Speciellt kul har det varit att träffa E&L och A&A. A&A har blivit så stora och duktiga, os-medaljörer och flitiga gäster på idrottsgalan, man får nästan en tår i ögat.. :)

Har legat litet lågt på bloggfronten eftersom jag helt enkelt prioriterat andra saker. T ex att läsa. Håller på å läser Törnfåglarna, David Eddings, och ett par böcker till. Sen när jag kliver av mitt julschema kommer jag göra följande: läääsa mer.

Hur som, igår var sista dagen på året. 2007 is no more. Nu måste man vänja om sig, jag hoppas jag inte skriver 2007 på några garantibevis idag.. *hum hum* Gårdagen spenderades i goda vänners lag, drack 1,5 l bubbelvatten och åt gott. Sedan vid tolvslaget blev det fyrverkerier och kåren, och jag hade faktiskt skitkul där... trots att jag var nykter! Det enda som saknades var ju då min älskling vid min sida, men han kommer snart upp igen. Nu är det bara 2 dagar kvar!
Jag har tagit vanan att skriva nyårskrönikor efter nyår, men eftersom jag ska spendera årets första dag med att sitta i kassan på kvantum (Tjoho?) så får nyårskrönikan vänta.

Tills dess så vill jag bara hälsa alla ett gott nytt år!

/Fia out

Inga kommentarer: