lördag, januari 12, 2008

Dubbelt nederlag...

Spelade risk igår... Jag var blåa... Först fick Irre uppdraget "Förinta Blå Trupper". Hon lyckades... Sen fick Jens samma uppdrag. Han lyckades med! Som ni förstår så är jag sugen på revanch ganska snart. Funderar på om jag ska köpa en sån där låtsasbajs och lägga i deras brevlåda... Men det vore ju inte snällt. >:]

Idag är sista dagen av 8 på raken som jag jobbar och står i. Visst var det självvalt och jag skulle gärna ta på mig fler dar på raken, men ingen har erbjudit mig något jobb imorgon och det ska helt ärligt bli skönt att ligga på soffan och vila..

Bostadsjakten går för övrigt vidare, igår hittade vi en 2:a på en gård med hästar (!!) som lät ganska intressant, T:s mor skall åka och representera oss på visningen. Hoppas hoppas!

Nu ska jag äta upp min filtallrik och diska undan litet koppar från igår innan jobbet...
/F over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du glade tjej!!

Kul att du får jobba! Jobba inte ihjäl dig bara ;).. Jag är äntligen med i sekten! Nu har jag nämligen en blogg och jag har lagt till dig som länk på min sida! Adressen är som mitt första smeknamn (dollan). Gå in och kika. Jag kommer att uppdatera den då och då! Hoppas att bostadsletandet går bra, även om jag inte vill att du ska åka så långt bort från mig =P. Ha det bäst! Kramis