fredag, januari 25, 2008

Datorstrul

Ikväll ska jag jobba (som vanligt), och dagen till ära har jag bakat chokladrutor och tvättat mina arbetskläder. Det är nämligen så att en kille på jobbet som är snäll och skjutsar hem mig då och då fyller år, och då tänkte jag ge han chokladrutor i present. Visst är jag snäll?!

För övrigt så har jag haft litet datorstrul under de senaste dagarna som verkar ha berott på att min trådlösa mus (som jag inte använder) har varit aktiverad samtidigt som den andra - vilket har skapat en konflikt i min dator. Innan jag kom på att det kunde vara detta höll jag på å bråka riktigt länge med datorn, avinstallerade program och skit (vilket nog ändå var för det bästa)... men är det någon sak som är säker så är det att när det gäller datorstrul... så är jag tappad bakom vagnen. Jag kan INGENTING om datorer, och när jag försöker lära mig känns det som om mina hjärnceller bara ger upp.

Egentligen är det nog JAG som är i konflikt med det datoriserade århundradet... =/

Nu ska jag till tvättstugan....

[Update]
Jag glömde att säga: Fy fan vad härligt med litet snö!!! Nu är det riktig vinter, som jag längtat efter... =)

/fia over and out

2 kommentarer:

Irmelin sa...

Ja, men jag är jävligt duktig på att dölja det oxå...

Fia sa...

Det kanske du är... eller inte! =P