tisdag, november 27, 2007

Behold my psychic powers!

Jag, tidigare idag, till M: Jag drömde om oss inatt! Vi åkte hem till dina föräldrar, din mamma bakade bullar och de hade en stooor balja i köket, som vi skulle lägga oss i och bubbla...
M: En saavi, menar du?
Jag: Jaaa, precis en sån! Mitt i köket hade ni den...
M: Vi har faktiskt funderat på att skaffa en saavi.... Fast kanske inte mitt i köket då.
Jag: Brukar din mamma baka massor också?
M: Hela tiden.
Jag: Coolt! Måste varit en sanndröm då, vi ska åka till Ö-tå och bada saavi!
M: Mmm, men inte i köket då.

Måste ju vara synsk. Eller psykiskt sjuk.. Hur som helst är jag sugen på att bada saavi nu... så sätt igång och bygg, M:s pappa! =)

För övrigt har jag jobbat på kvantum idag och delat ut Kalles "brepåare" (de heter faktiskt så) till alla kunder jag tycker verkar trevliga. Brepåarna fungerar som så att man skruvar fast dem på tuben och då får man ett smalt munstycke som bättre brer kaviaren/färskosten över mackan. Fiffigt va? Sånt där som man inte visste man behövde. Men nu vet ni det. Och jag har en brepåare, men inte ni! (Obs, smörknivar gäller ej!) Mouahahaha!


Imorgon ska jag jobba lite till, sen så blir det Duckfejs (a.k.a miniserien Jane Eyre).

Nu ska jag softa!

/F out

Inga kommentarer: