fredag, november 02, 2007

Total insnöing...

Det är sant, jag är insnöad. Igen. På det projekt jag har startat. Men samtidigt är det så svårt, hur vet man att det man gör blir något bra? Oavsett om det blir bra eller inte är det ju ändå något jag måste få ur mig, helt enkelt. Men jag frågar mig själv hela tiden - Är detta det bästa jag kan komma på? Är det det absolut bästa? Och jag tror inte det...

Skulle så gärna låta någon annan läsa det, men det funkar ju inte. Man kan inte lämna ifrån sig någonting så tidigt... Det skulle vara som om någon som en gång tittat på en instrumentpanel plötsligt ska flyga ett plan. Så jag fortsätter att tråggla, och undra om jag är nog bra.

Drömde inatt att jag skulle gifta mig. Det var mycket trevligt, jag var otroligt ung för att gifta mig (är ju bara 23!) men det var som inga problem. Problemen dök upp senare då klänningen var fylld av grönsk-fläckar och lera, och ingen hade tid att fixa mitt hår. Vafan, är man bruden så ska man väl få göra sig lite fin?! Men inte då...

Då jag gifter mig på riktigt ska jag undvika de fällor jag drömt om och ha det perfekta bröllopet.
Om jag bara kan få Tommy att uppföra sig... =)

/F out

Inga kommentarer: