fredag, november 16, 2007

Jul, jul, strålande juuuul...

Snart är den här! *längtar som en tok*

Jag tänkte att jag skulle hinna julstäda i helgen, sen ska jag slänga upp alla julsaker ett par dagar före advent, baka lussekatter och pepparkakor (två rullar deg på kvantum för 28 kr), och bara MYYYYSA. Funderar på att hitta mig två par halvlånga gardiner, eventuellt be ohlssons tyger sy upp, och kanske köpa lite nya julsaker ifall vi saknar något. Jag vet ju att jag har en massa grejer, men Tommy har dock NADA ZIP SH*T julsaker. Mannen är en Walking-Talking Juldödare. Vi måste helt enkelt ignorera honom.

Nu ska jag dock åka till jobbet och drömma vidare om vilken slags jul jag vill ha.

Falalallaalaalala!
/Fia out

3 kommentarer:

husnummer30 sa...

Ignorera på du! Hälsa honom att jag tycker han borde ta på sig en tomteluva och sjunga lite julsånger, det är bra för själen!

Anonym sa...

Aha, noterade att det faktiskt var 1 december (en lördag) som jag hade bokat in lussekattsbakande i kalendern, inte första advent. Fast jag kom på nu att det kan bli lite problem med att baka en lördag...

Fia sa...

Jill: Ska hälsa honom det ;)

Martina: Jag jobbar tyvärr på lördagen den första december, men vi kan ju baka här på fredagen om inte annat...