onsdag, november 21, 2007

En liten svacka...

Yum yum! Idag blev det ytterligare en god middag bestående av älgstek, klyftpotatis och bea-sås. Tommy fortsätter asfaltlägga vägen till mitt hjärta med god mat.. =)

För övrigt har denna dag varit något av en besvikelse. Jag kunde inte göra en bra kontakt på cesardagarna, mest på grund av den höga ljudvolymen och för att alla jag pratade med viskade. Ibland suger det att vara hörselskadad. Sen så är jag inne i ett "jag skriver som en kratta"-stadie, eller snarare ett allmänt "jag-suger"stadie som jag hoppas att lite julmust och god glass botar. Om inte så kan jag ju alltid rättfärdiga det ändå genom att min mamma fyller år (grattis mamma!)...

Underlig svacka jag hamnat i idag, jag brukar alltid vara så jäkla positiv. Men jag antar att även den bäste måste ha sina nedgångar, när kan man annars uppskatta det goda? Hmmm, anar jag en glimt av positiv inställning...? Det verkar som om julmusten börjar verka... =)

/Fia over and out

Inga kommentarer: