måndag, november 26, 2007

Real time slacking.

Har varit frånvarande ett tag, mestadels på grund av jobb och real time slacking. Det händer inte så fasansfullt mycket annat för stunden, vilket känns helt okej. Har börjat få någon slags ögoninflammation igen, undrar om det är för den där sablarns skärmen på min bärbara, den är gultonad och verkar hålla på att ge upp. Hur som helst, jag har ju en fullkomligt underbar stationär dator så jag får hålla mig till den. Har skrivit en massa på mitt livs mästerverk, men ingenting nytt. Har nämligen kommit fram till att jag var tvungen ändra ganska mycket av det jag skrivit. Ni vet hur det är, ingen är så kritisk som den som skrivit verket själv. Såga, såga såga!

Förövrigt så är julen i antåg och jag har fått ett julschema på kvantum som verkar helt okej. Jag är ledig fyra dar på raken vilket är bra, behöver lite Älvsbyjul. Det verkar som Tuffse kommer åka hem till Malmö, men jag hoppas vi ses till nyår åtminstone.

Nåja, det var allt för denna uppdatering. Nu tänkte jag återgå till min real time slacking, med dessa två som goda exempel:

Fluffe the Poof och Kitty le Fluff

Mina kissar vet hur man slöar. =)




1 kommentar:

Anonym sa...

Heej! Nu har jag skrivit till din mail. Kramis från Nea.