tisdag, november 13, 2007

Vidare från Mia...

10 favoriter:
Färg: Svart och vitt
Mat: Stuvade makaroner med korv
Film: Harry Potter, valfri
Bok: David Eddings - Sagan om Belgarion
Sport: Hockey
Årstid: Höst
Veckodag: Måndag, gör man det till en bra dag blir resten av veckan jättebra.
Glassmak: Choklaaaaad
Tid på dygnet: Då jag stiger upp
Hobby: Skriva, pyssla med blommor, spela spel

9 för tillfället:
Humör: Sentimental
Smak: Julmust
Kläder: Jeans, beige tröja och beige cardigan
Bakgrund: Kontoret, dvs Tompas dator
Nagellack: Inget
Tid: 18:52
Omgivning: Katt i famnen, TV:n på och Tommy sitter vid den
Irritationsobjekt: Stöket i lägenheten

8 första:
Bästa vän: Erika & Linnea
Cykel: Minns inte riktigt, det var en trehjuling av något slag. Jag var inte så bra på att cykla då jag var liten...
Husdjur: Först katterna Zorro & Tarzan, sen hunden Lady
Piercing: Öronen
Förälskelse: Henrik Gyllander
Musik: Hmmmmm, diggade Dallas intro?
Bil: Har inte fått någon bil än
Kyss: Nicklas... någonting...

7 senaste:
Cigarett: Erhm. Det var längesen... =)
Mat: Gräddig pasta
Dryck: Julmust
Biltur: Åkte förbi Mjölkuddens apotek för en timme sedan i Tompas bil
Kyss: Med Tompa för 10 minuter sedan i köket...
Spelad låt: Within temptations - Our farewell 
TV-program: Las Vegas var det nyss

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Tja.... gör det just nu
Brutit mot lagen: Alltid =)
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej tyvärr inte =(
Varit med på TV: Flera gånger, jag är värsta TV-apan
Kysst någon du inte känner: Tror inte det. Brukar först vilja lära känna personen innan jag kysser den.

5 nej tack:
Kläder: Någonting för porrigt eller vulgärt...
Mat: Leverbiff, har provat men det föll mig inte i smaken.
Musik: R'n'B och Rap suuger.
Dryck: Ren sprit brukar inte vara så gott...
Personlighetsdrag: Våpiga offer gör mig leds...

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Såg Startrek med Martina.
Du kan höra just nu: Knapprandet från tangenter, surret från datorn, katt som spinner, TV
Du inte kan leva utan: Tommy
Du gör när du har tråkigt: Läser, skriver, ser på tv, ser på serie, ser på film, besöker kompis... har för det mesta inte tråkigt.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ingen behöver väl veta allt om mig...
Du tycker om: Tommy, mamma och pappa
Du inte gillar: Murre, Göran Persson, Per Gessle

2 val:
Kaffe eller te: Båda
Vår eller höst: Höst

1 önskan:
Att jag lyckas skriva en bestseller

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir så impad av ditt val på 3 personer du kan berätta allt för!!! Du har så jävla rätt!!!
Sen undrar jag ju självklart.... varför gillar du inte Murre??

Kommer å äter lunch på Stuk imorrn, onsdag om du vill haka på!? Vore kul med ditt sällskap! Jag är där typ halv 12.
See ya

Fia sa...

Jag får berätta det någon gång men inte här... =) Jag kommer tyvärr inte till stuk för lunch, är litet upptagen för tillfället men hoppas vi ses snart ändå! KRAM

Anonym sa...

Hej på dig snygging!

Måste ju säga desamma =) Min första bästa vän är ju naturligtvis du också! Minns du när vi låg i samma barnvagn på din grusinfart på gården? Vi har ett kort på det också, men jag vet inte vars det är. Börjar känna lite julstämmning nu och längtar tills december månad med mys och julstök. Ha det bäst!!
Kramis /Erika