tisdag, november 20, 2007

Ibland är det bra att ha en pojkvän som är kock... =)



Verkar som han äntligen har förstått att vägen till mitt hjärta går genom att ge mig god mat, exempelvis fläskfilé, klyftpotatis och beasås.

För övrigt har jag inte jobbat något än denna vecka, inte självvalt, så blir det ibland bara. Är dock schemalagd på lördag, men jag hoppas verkligen att jag får fler timmar denna vecka annars blir det en till och med fattigare månad nu... *snyft*

Har dock passat på att kolla på lite jobbannonser, och imorgon ska jag till Cesardagarna och visa dem mitt fina CV. Det verkade inte vara så många företag där för statsvetare, men man får ju inte ge upp bara därför =)

Veckans låt är för övrigt Within Temptations - Mother Earth. Den rockar fett =)

/F out

1 kommentar:

Martina sa...

Och julens låt måste ju då bli Within Temptations Gothic X-Mas...