tisdag, maj 27, 2008

Jobbsamtal på AF

Idag hände en lustig sak. Jag bestämde mig för att gå å sätta mig på Arbetsförmedlingen och scrolla efter jobb, och när jag hade kommit dit och suttit ett tag ringer min telefon, och så är det Bertil från Maxi!! Vi hade ett rätt så långt och trevligt samtal, och när jag lade på sa jag till hon som satt i AF-registreringen "Tänka sig, när man kommer in till AF förväntar man ju sig att få ett jobb men inte att de ringer på direkten!" Har troligtvis lyckats få ett sommarjobb nu iaf, men jag vet säkert på torsdag eller fredag. *hoppas hoppas* Skulle vara riktigt trevligt... =)

För övrigt så glömde jag berätta för er att jag i söndags drog till Malmö City Horse Show, ute på "ribban" (Ribbensborg tror jag det heter). Vi satt mitt i gräset och hade picknick medan hästar sprang och hoppade bredvid oss i alla riktningar (innanför säkra markeringar). Efteråt var vi alla röda som kräftor av den starka solen, men ändå nöjda!

Nu skall jag ta och sätta mig på mitt favvofik och författa ett slag... Det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av!
/F over and out

Inga kommentarer: