måndag, maj 19, 2008

Helgen som var

Åter på biblioteket i stan. Har just avklarat en lunch på Istanbul. Det blev kotletter med stekt potatis och svampsås. Jag är litet nervös, ska traska ned till navigatorcentrumet och höra hur det går med tillsättningen till tjänsten Kreativ Medarbetare. Hoppas det finns någon där jag kan prata med!

Helgen som varit har förresten varit rätt så händelserik. I lördags åkte jag till Ikea och shoppade i ett par timmar. Det blev EN enda lampa till sovrummet, men vi var inne på kontorsavdelningen rätt så länge och funderade och även inne på köksavdelningen, eftersom vi vill göra om köket där hemma. Vi har dock en del tvivel om det är värt besväret, så vi avvaktar.

Nu kom jag förövrigt bort från ämnet, skulle säga att helgen blev full av ikea-besök, biobesök (Iron man - skitbra!), sedan blev det storhandling på söndagen och tvättning, allt i allt en trevlig helg. Det blev desto mindre skrapande av tapeter, men det känns skönt att vila litet från det monotona arbetet.

Nu ska jag gå å charma byxorna av ett par typer på Nav.centrumet!
/F over and out

Inga kommentarer: