torsdag, maj 22, 2008

Jobbet...

...var faktiskt rätt så kul.

Förutom att...
jag inte får en headset utan en vanlig telefon som jag måste hålla i (man blir lätt trött i armen efter en dags hållande i luren).

Plus att...
det var en urkass lön, vilket i kombination med att det är cirka 4,5 h per dag, fyra dagar i veckan, fram till mitten av juni, resulterar i en pinsamt liten inkomst.

Dessutom...
gäller det kvällar vilket leder till att jag och T endast får träffa varandra fredagkvällar, lördagar och söndagar.

Får se om jag får något bättre alternativ, annars fortsätter jag självklart eftersom att det trots allt är ett jobb.

Nu gol bibliotekstuppen just, han står där ute och är riktigt uppkäftig för att han fått 10 små kycklingbarn... och jag ska äta litet innan jag åker. Och kanske skriva litet.

/F over and out

Inga kommentarer: