söndag, februari 03, 2008

Skänken från ovan...

En sån där bakissöndag (superkul fest igår med I, M och litet löst folk), förutom att jag saknar en skänk. Detta kommer sig av det faktum att mina föräldrar varit här och hämtat den, eftersom den antagligen är för ranglig för att ta till skåne, och för att den ändå bara var till låns.

Flytten känns närstående. På grund av att februari har x antal dar för litet, och för att flyttfirman behöver upp till sex dagar för att packa ihop och transportera, kommer vi också bli tvungen att beställa flytten tidigare än jag förväntat mig. De sista dagarna - då lägenheten är urstädad - kommer jag och Tommy befinna oss i Älvsbyn. Hoppas att inte alla Luleåvännerna blir allt för besvikna på den förkortade kvarstående tiden. Jag själv är litet besviken men samtidigt så förväntansfull att det är en svår balansgång.

Nu ska jag lösa upp mig i litet te och slutet på Tidsresenärens Hustru.
/Fia over and out

Inga kommentarer: