fredag, februari 08, 2008

*like it's nolle-p*

"Kids, I'm gonna tell you a story. The Story of How I Met Your Mother..." Har nu kollat fram till säsong två, och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket åt någon serie förut. Den är precis rätt!



Förutom att jag kollat på HIMYM har jag även:


  • jobbat

  • skrivit

  • varit sjuk

  • jobbat litet till

  • skrivit litet mer

  • varit ännu mer sjuk

Nu är jag less på att jobba och vara sjuk. Imorgon kväll ska jag också jobba, och antagligen vara sjuk med, och inte kommer jag finna någon tid att skriva någonting heller. Typiskt!


Nu börjar det för övrigt sjunka in. Om TVÅ VECKOR lämnar jag er... Nu känner jag mig pressad, stressad, nervös och fundersam. Vill hinna med att suga åt mig så mycket Luleå som möjligt innan jag åker, hinna fixa färdigt med läggan och samtidigt jobba. Någonting av det måste ryka för att jag ska hinna med, och jag tror det något får bli jobbet. Sprolla roll om jag går miste om ett par tusenlappar, får jag inte min closure med Luleå så kommer jag vara olycklig när jag åker, och det vill jag verkligen inte.

Funderar på att ha ett avskedsparty nästa lördag, sen är det släpp efter städfesten å då tänkte jag party 'like its nolle-p'! Alla är inbjudna (som jag känner).


/Fia over and out


2 kommentarer:

Mogsy sa...

Kan du berätta mer om ert avskedsparty... Känner att jag skulle vilja vara med.... snyft...

Fia sa...

Jag tror vi kommer vara på mikes, äta buffé och festa loss. Du måste självklart vara med!