måndag, februari 11, 2008

Budgivning!

T-11 dagar tills urstädning av lägenhet!

Förkylningen är här för att stanna, snorar och nyser som bara den.
Men bara för att jag är förkyld innebär det inte att jag vill sitta hemma och ha tråkigt. Idag har jag vart på stan och fikat på T.A. Det var riktigt mysigt att sitta där, och blev en hel del mammasnack eftersom V som var med väntar barn. Det var litet intressant att få en inblick i det gravida livet. Själv är jag inte alls sugen på att skaffa barn just ännu, men det är kul att höra hur det kan vara att bli gravid. =)

Imorgon är det dags för budgivning på en lägenhet. Om vi får den så flyttar vi in 18:e mars, i Trelleborg. Om inte, så söker vi vidare. Tills vidare så ska vi bo hos svärmor i Oxie utanför Malmö. Nu börjar det bli spännande med flytten.
/F over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fick ni läggan?
Kram Linnea.

Anonym sa...

Hej tjejen! tack! ja det ska bli jättespännande =) hoppas att jag gör ett gott intryck på dom. Puss på dig =)