lördag, februari 09, 2008

I am ready

I am ready, I am ready, I am ready I am fine.... (Colorblind av Counting Crow är veckans låt på hjärnan)

Boka in den 16:e i er kalender och skriv "Fia och Tommy" och våga inte göra några andra planer. Är ledsen för er som redan har andra planer, men vad än det är kan det ju knappast vara viktigare än en sista fest med mig och T! Och bli inte oroliga om vi inte hör av oss förrän på ett par dagar, vi har litet mycket att stå i just nu... 

Igår blev det mys på hög nivå. Whiskey, därför att det är bra mot förkylningen, American Sweethearts för att det råkade hamna på den kanalen sen fastnade vi, Haddockgos (det är ju Haddock) och promenad för att man kan behöva litet frisk luft även när man är förkyld. Allt som allt en trevlig kväll...

/F over and out

4 kommentarer:

Minellie sa...

Tror att Systeryster anser att hennes bröllop både är viktigare och bokade lååångt före =(

Vi får fira av er på annat sätt o förhoppningsvis hinner vi med det innan ni försvinner!!1

Fia sa...

ajdå, det var ju tråkigt men ni får ha det så kul så ses vi en annan dag istället!

Anonym sa...

Hej hopp! Jag tror visst att jag är ledig den 16 feb. Då kommer jag gärna om jag också e bjuden ;) Jackan som jag tittade på är grå/silver och A-formad. Den har en stor/vid krage med en snygg stor mönstradknapp framtill. Kostade 599 kr. Är jättesnygg. Hörs och ses. KRAM.

Fia sa...

Visst, det är bara komma. Blir buffé klockan sju och sen ska vi bara dricka tills vi storknar, blir utgång efter 23, har ni kårleg så ni tar er in?