söndag, januari 21, 2007

Nyinflyttad

Efter en hektisk inflyttningsdag (igår) med hjälp från Mia så har vi nu fått allt på plats här hos Tommy. Det gick relativt smidigt, det enda som ställde det det något var mitt skrivbord som var grymt ostadigt till en början, vilket resulterade i en frustrerad Tommy och ett litet hål i vår nya tapet. Som tur är så täckte skrivbordet hålet, så ingen kommer någonsin se det..

Idag har vi alltså haft träningsverk i armar och ben (jag mest, på grund av hur otränad jag är). Passade ändock på att ställa iordning allt så det är nästan färdigflyttat och inrett nu. Saknar bara ett par småsaker från mig, men de tar jag när jag städat ur lägenheten. Ser inte fram emot detta, det är så TRÅKIGT att städa ur lägenheter... Jag vet, jag har städat ur en del.

För övrigt så är det grymt mycket tråkig läsning i skolan nu också. Tycker det är en allmän ojämn fördelning av kul-tråkigt i mitt liv just nu, men iofs så har det ju varit jätteroligt att flytta ihop med Tompan! Men sen så tog ju mitt svartvinbärs-te slut, och det är tråkigt. Men å andra sidan så kommer nästa avsnitt av Heroes imorgon, å det är ju ett stort plus! Det är svårt att avgöra om dessa minus är för övervägande, så bara för att kompensera lite extra så måste jag spela ett till spel på betapet innan jag fortsätter läsa min tråkiga text...

ps:I förrgår var en bra dag för världen. Hilary Rodham Clinton har startat sin kampanj för att vinna presidentskapet i USA, och hon kommer mest troligt bli USA:s första kvinnliga president. Jag har bara lyckönskningar till henne - Go Hilary, Go!

/feejay over and out

Inga kommentarer: