lördag, januari 27, 2007

Askungen i.r.l.

Det är jag det! Mitt liv just nu består av jobb och jobb och jobb. Har stigit upp tidigt och gått till skolan varje dag, och så jobbade jag ett långt pass på kvantum igår. De har ringt in mig åtminstone en gång i veckan, vilket är bra, men samtidigt får jag aldrig riktigt tid att vila ut. Och nu i helgen ska jag ju städa ur lägenheten... *suck*

En glad nyhet är i alla fall att medan jag var på jobbet igår så hann Tommy sätta upp alla hyllor, montera ihop lampan och hänga upp alla krokar som skulle upp, och i hallen har vi bara kvar att köpa spegel"fnuttar" och hänga upp spegel och ljusstakarna. Det var otroligt skönt att komma hem igår och upptäcka att allt jobb var gjort!

Och vet ni vad..? Vi har fått det ASSNYGGT! =)

Min personliga favorit just nu är klockan, en skröpplig liten klocka som jag köpte på rusta för en billig slant, hur snygg som helst.. nu behöver vi bara hitta den perfekta tavlan att ha ovanför skänken... vill gärna ha en gammal världskarta i antik stil, eller något liknande. Har försökt hitta något på allposters.com, där har de ett stort utbud och massor med Leonardo Da Vinci (Fia gillar Da Vinci!!)

Nu tror jag att jag ska ta å vila lite till, är så trött så jag känner mig bakis...

/Fia over and out

Inga kommentarer: