fredag, januari 12, 2007

Baby it's cold outside...

Minus 18 för att vara exakt. Och jag ska snart åka till jobbet. Fast jag vill inte. Vill inte ge mig ut i kylan, för jag är så frusen... och så vill jag inte jobba idag, men jag kan behöva lite pengar. Har ni någonsin haft den där känslan då ni bara vill stanna inne hela dagen, stänga av alla telefonerna, krypa ned under ett mjukt täcke och se på TV, läsa, bara göra något i all stillhet. Kanske dricka en kopp varm choklad och äta mackor, på det sätt som er mamma brukade göra mackor när ni var sjuka.

Jag har den känslan idag.

Skrev tenta igår. Den gick nog bra, det verkar till och med som att jag kan ha klarat VG på tentan. Men med min tur så hamnar jag säkert precis under VG-gränsen igen. Irriterande, men det finns värre saker här i livet som min kära pojkvän påpekar för mig...

Alla har vi något speciellt. Varesig det är konsten att alltid hitta det billigaste på marknaden med bra kvalité, varesig det är konsten att läsa hur mycket böcker som helst och suga åt sig kunskap, eller konsten att tweeka en dator tills den är überdatorn från helvetet, eller konsten att göra fina smycken i silver... Min konst är att plugga och skriva tentor. Visserligen minns jag inte mycket sen, men det beror på att jag har ett dåligt minne generellt. Behöver mer fisk!

Nåja... dags att börja ställa in hjärnan på work-mode.

/Fia over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, väntar fortfarande på att se om jag är bra på något...

Fia sa...

Du är bra på att ta tjejer på brösten? =)

Anonym sa...

jag har för mig att du va bra på det fia... =)

Fia sa...

Nämen usch sånt skulle jag aldrig hålla på med. Jag tar bara på mina egna, dom är nog för mig! *präktig*