söndag, januari 07, 2007

Djävulen står den late bi

Det är temat just nu.

Tentan och flytten kommer närmare. Känns skönt att börja med något nytt sen, var länge sen jag läste statsvetenskap... och så har jag ju aldrig läst på D-nivå (uppenbarligen) så jag får se om jag får mig en utmaning nu! =)

För övrigt så har jag hittat ett par serier som jag såg när jag var liten, bland annat The Girl From Tomorrow, Cyborg 009 och M.A.S.K. Jag säger bara en sak... NOSTALGI!! Sen är det kul å driva grabbarna till vansinnes med jättetöntiga intron som "Denveeer, the laast Dinosaaaur" eller "myyy little pooony". Eller varför inte dra igång Mask-introt (som fortfarande låter gode bra)... MAAASK crusaaaders, working overtime, fighting crime!

Nu ska här pluggas å vara flitig!

/Fia out

Inga kommentarer: