onsdag, januari 10, 2007

En ny tv - och lite mer...

Igår kväll kom äntligen den tv som vi beställde nån gång förra veckan, en Centrum Tellus 210 28" silverfärgad (100 hertz). Den var hembeställd, vilket innebär att posten ringt mig några gånger och undrat när jag är hemma. Sen när den kom igår kväll efter 20 nån gång var det en ung kille som lämnade den. Han verkade väldigt trevlig så jag hjälpte han hålla uppe dörrarna och så skämtade han lite med mig när jag skulle skriva under. Tyckte det var väldigt bra service, men vad jag inte visste då var att jag fått mer än jag handlat för...

Fick ett sms kvart i elva på kvällen som chockerade mig och Tommy med. Det löd så här:

"Hej det var post killen här, som var o lämna paketet åt dig. Det här känns lite jobbigt o smsa till dig för jag vet inte hur du tar det när en post kille lämnar paket till en o sen börjar skicka sms men jag tycker du var charmig o söt. Jag frågade en tjejkompis om jag skulle våga skicka ett sms men hon skulle inte gilla det, men man kan ju alltid försöka. Man kan ju gå miste om nå, om man inte gör det =) men men hoppas du inte tar illa upp =( kram john"



What the fuck, motherfucking fuck.. postkillen stötte på mig!!! Vi började skratta så vi grät, jag blev rätt så smickrad även fast jag inte riktigt förstod vad det var postkillen såg. Han måste ju vara svältfödd på kärlek om han tyckte jag charmade honom... Men jag beundrar hans framåtanda, han har helt rätt i en sak: Man vet aldrig vad man går miste om om man inte försöker...

Men elak och ond som min pojkvän är så kunde han inte hålla sig. Han var tvungen att dra ned denna John från sina höga hästar och skrev ett nästan likadant mess tillbaka till honom. Det lät ungefär så här:

"Hej hej. Jag vet inte hur du tar det här, men det är inte varje dag postkillen skickar SMS till min flickvän, så man måste ju passa på att svara. Jag tycker att det var väldigt sött av dig, men tyvärr tror jag att din kompis hade rätt... =) "




Aouch...

=)

/Fia over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tommy rockar fett... =)

Anonym sa...

*fnittrar* En äkta Tompa-kommentar! Nästan som något ur en sit-com :)

Fia sa...

Jepp, Tommy är den onde chefen i Drew Carey Show! =)

Anonym sa...

Hahaha! Stackarn!