söndag, april 05, 2009

Vårtecken




















9 kommentarer:

'dreas sa...

All hail Fia! =) Myspysigt och fint, kan få komma och dona i vår lgh åsså!!

Fia sa...

Hehe, jojo, ska bara ta ledigt från jobbet å hitta en billig flygbiljett, sen kommer jag direkt till er och donar i er lägenhet! ;)

Karin sa...

Vad påskmysigt ni har det!

Fia sa...

Thanks! =)

Arina sa...

Jag vill också påskpynta! Varje år tänker jag att jag skall skaffa något pynt men det blir aldrig av. Tiden och pengarna räcker inte.

Hanna sa...

Vad härligt det ser ut på balkongen. Jag längtar tills jag och sambon har vår trädgård att njuta av, den är liten vilket är bra för jag har inga gröna fingrar. Men då är jag ju skåning så då anlitar ju dig. På tal om Skåne så firar jag påsken där.

Fia sa...

Hanna: ska du in till malmö något? Ska vi dejta? ;)

Hannas Bokhylla sa...

Jag kan ta mig in till Malmö och då dejtar jag gärna. Vi kommer till Skåne torsdag kväll och stannar till måndag, däremellan är det bara blanka sidor.

Hannas Bokhylla sa...

Har skickat mitt telefonnummer på FB. Jag tror inte att vi springer på varandra av en slump i Malmö. Visserligen springer man på folk på de mest underliga ställen men det är ju dumt att chansa.