måndag, april 27, 2009

Meet the new Fia

Jag är korthårig! Och har lugg! Cirka 3 dm åkte av, men det känns faktiskt inte riktigt nog. Jag försökte förklara att jag ville ha det modernt, kort i nacken och assymetriskt men jag fick nog tantvarianten. Det känns alldeles för runt, för snällt... så jag ska nog gå tillbaka imorgon och få det litet kortare i nacken och litet "taggigare". Annars är jag helt nöjd! (Kanske ljusa upp det litet?)

Nu är frågan, vilken av de 5 frontbilderna skall jag ha som ny profilbild? Röstningen börjar nu!!


























Är det bara jag eller är baksidan ohyggligt tråkig? Och skulle det inte vara snyggare om jag bara rakade ena sidan litet så där radikalt och häftigt? Fast det blir nog någon annan gång i så fall...

14 kommentarer:

Karin sa...

Snyggt! Men du har rätt, det är lite snällt. Lite kortare i nacken hade funkat.

Fia sa...

Mmm, kvinnan som klippte mig hade nog inte hängt med så mycket i modet kan man tycka.. =) Men vilken ska jag ha som profilbild?

Linnea sa...

Haha.. Du uppdaterar bloggen medan jag sitter och läser den. Vad fin du blev. Älskar din nya stil. :)

Fia sa...

Tack vännen! Men ni måste ju rösta på min profilbild! =)

Linnea sa...

Bilden längst ned (nr 5 alltså). Jag och Erika samtycker :) Passa på att köp/få prova Dust It som är ett slags volympuder som man pudrar i hårbotten. Då är det lätt att styla håret och få det lite busigare. Kostar kring 150 kr, men räcker lääänge. Mitt har räckt i ½ år och jag har kvar mycket ännu. Funkar jättebra för mitt hår =)

Fia sa...

Tack för tipset!

Johan K sa...

Jag röstar också för nr. 5!

Fullbokhylla sa...

Snyggt!

Martina sa...

Av de fyra översta bilderna så säger jag den längst ner till höger... nummer fyra, skulle det kunna bli alltså.

Martina sa...

Förresten, skulle du kunna lura ur T receptet på den där salsan han gjorde när vi åt cevapcicis?

Arina sa...

Nummer fyra tycker jag.

Boktokig Eva Boström sa...

Jättefint tycker jag! Jag röstar på nr 5!

Klara sa...

Så spännande att du klippt av dig "allt" hår! Gör själv drastiska klippningar då och då och OFTA har frisörerna problem med att förstå att man faktiskt menar att man vill ha det KORT.... Tror de är vana vid folk som resonerar tvärtom också, säger att de vill ha det kort men egentligen menar "minst axellängd"...

Tuffa till det lite så blir det supersnyggt! Min syster har en liknande, asymmetrisk, frisyr med superduperkort på ena sidan och där bak!

Fia sa...

Jag kommer definitivt att prova på både den ena korta frillan och den andra nu när jag väl har tagit steget. Det är SÅ frigörande! =)