tisdag, april 28, 2009

Meet the newer Fia

Litet nya bilder efter det andra besöket.. (nu har jag också stylat det själv). Det som är gjort är uppklippt nacke och mer lugg, och litet kortare lugg. Det gav det hela litet attityd tyckte jag.

























Surrender to my cuteness! Mouahahaha...
Skämt åsido, jag är helt nöjd!

För övrigt så har mina katter frilansat litet idag. De har åkt till veterinären, blivit vägda, mätta, tagit hjärtljud och undersökts efter tandsten (visade sig att Töta Tota har en inflammation i tandköttet, poor little thing!). De har också vaccinerats mot kattpest och kattsnuva. Veterinären var också mycket imponerad över att mina katter lärt sig reagera på kommandon via clicker. Hon har försökt med sina utan att lyckas... antagligen inte nog mycket, bara!

Som vanligt så gick det inte att få ut Aska ur buren förrän buren kom av henne, hon är en skygg liten älskling. Men Töt-Tota bara stack huvudet och sa "Hej hej, 27 cm!" innan hon hoppade ut som om hon ägde stället (ni som fattar skämtet fnissar säkert litet i hemlighet med mig just nu ;) Ni andra.. think long... and think hard!)
Hö Hö
Nu ska det planeras Skottlandsresa!

5 kommentarer:

Gwigolith sa...

Mycket fint! :o)

Klara sa...

Jaha, ser man på, det var ju redan nya bilder här! Så mycket snyggare!! Tänk vad detaljerna kan göra!!

Fia sa...

Malin och Klara: TACK! =)

axxa sa...

Sry att jag inte har kommenterat på länge, satt här och läste nästan allt som jag hade missat haha.. verkar att det går bra för dig därnere! :) snygg frissa blev de förresten! ovan att se dig korthårigt, det var evigheter sist när du hade kort hår.. passar rätt bra på dig! =) ps.bra vald av din profilbild. krama!

Fia sa...

Hej Axxa! Kul å höra från dig! Har du fullt upp i skolan nu? Det går rätt så bra för mig, och jag är jättenöjd med frisyren! Sist jag var korthårig var jag 14 år, det är det ingen som minns förutom du och jag, tror jag! =) Har du hört att mamma och pappa har sålt huset?