söndag, april 26, 2009

Bilder från sommaren

Här är litet vårbilder för er norrbottningar att gotta er åt!
















Och litet poserande katter...












Speciellt en Aska som försöker vara förförisk för kameran...










Sen litet bilder från dagens shopping... (ett urval)













Häromdagen när sambon kom hem från jobbet fick jag blommor, som ni ser nedan.










Nu är det sommarvärme här i Skåne och därför har jag idag burit ned vinterkläder och burit upp sommarkläder, tvättat och fräshat upp. Jag har en hel del sommartunikor som nästan glömt bort, så då behövde jag inte så mycket nytt till sommaren, bara ett par leggings och en vit jeansbyxa (knälång), samt att jag hittade en ny tunika och ett par nya skor. Som ni ser är de ytterst tjejiga och det är något nytt för mig.
Imorgon är det den stora (klippar)dagen!


Åsså avslutar jag med en svan, ett par andungar och en anka.










Simma lugnt!

4 kommentarer:

Linnea sa...

Vad fina kläder du har shoppat till dig. Miss u. Kram.

Fia sa...

Thanks!! Men checka in min nya frilla va?? =)

Roza sa...

Vilka mysiga kissar!

Fia sa...

Roza: visst är de!