torsdag, februari 05, 2009

Underbar och älskad av alla

... och på jobbet går det också bra.



(Så kan man kanske sammanfatta mitt liv. Fast jag vet inte riktigt om jag är "älskad av alla", jag är ju ändå litet galen av mig.)



Idag var det falafeltorsdag och i morgon är det After Work. Ska bli kul att se hur arbetskamraten bor och se litet mer av Lund. Planen är att vi skall ha litet fördrink hos arbetskamraten, sedan bege oss ut på restaurang där vi skall wine:a & dine:a.



På träningsplanen har det varit dött denna vecka. Är så ofantligt trött hela tiden..! (Igår gick jag och lade mig 21.30.) Men jag lovar att jag skall komma igång snart igen! Funderar på att köpa gångstavar i helgen så jag effektiviserar mina promenixer litet. Som det är just nu så gör träningen absolut noll för min fitness, det är snarare så att jag samlar på mig kilon trots motionen... kan ju iofs ha något att göra med sjuk sambo som vill äta godis hela tiden... Men man ska ju inte skylla ifrån sig, eller hur?



Nej nu är det middagsdags!

Inga kommentarer: