torsdag, februari 19, 2009

Livet är en såpopera

Mitt liv har tagit ett steg mot att bli såpopera a la Vänner-style.

Vi har en Ugly Naked Guy som bor mittemot fikarummet på jobbet. Då och då ser de andra honom stå i fönstret med rumpan bar. Själv har jag inte riktigt tittat efter, främst då för att jag inte vet vilket fönster det är, sen för att jag nog inte riktigt VILL se. Men vi har åtminstone en Ugly Naked Guy att skryta med, det är inte alla som har det.

I samband med att jag började komma ihåg vänner fick jag en släng av nostalgi och så hittade jag ett test...

Your result for The F.R.I.E.N.D.S Test...

Friends Lover!

You scored 86%!

Well done, That was very good. Although you still have room to improve! Get those box sets back out and start watchin!

Take The F.R.I.E.N.D.S Test

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick 100% rätt. Hamnar jag i Skåne får vi definitivt träffas och se på Vänner.

Fia sa...

Haha, definitivt!