fredag, februari 20, 2009

Shopping

Åkte in till Malmö efter jobbet och shoppade. Resultatet:

  • Två koftor (en vit, en svart) à la HM
  • En Charlaine Harries - Dead until dark à la SF-bok
  • Inget nytt klockarmband
  • En liten murgröna och en liten hemtrevnad à la Bauhaus
  • En semla à la Ambrosia

Sen blev det indiskt. Jag har nu ätit ute fyra gånger denna vecka, minst. Jag är en usel människa och min börs börjar bli tom. Å andra sidan så har jag inte haft tid å laga mat...

Är det någon annan än jag som ser på Panicroom just nu och känner igen Bella från Twilight som dottern med diabetes? En sån lillskit.. =)

/F out

6 kommentarer:

Martina sa...

Och en sån skitfilm.

Fia sa...

Jag tyckte den var ganska ok då jag såg den, fast det var förstås ett ganska bra tag sen så mitt minne är inte det bästa...

Anonym sa...

Men ffs, sluta kommentera dina egna inlägg, det är inte ditt jobb! Goddamn, woman!!!

Fia sa...

Hej älskling... =) Först å främst vill jag bara säga att... du är bara avundsjuk! ;P

Sen vill jag förklara litet...
Det här med att man svarar i kommentarfunktionen är ett väl utarbetat system som nästan alla kör med, förutom dem som svarar tillbaka på den andres blogg, men då blir ju kommunikationen rätt så hackig. Tänk på det ungefär som en chat. Å sluta vara sån viktigpetter å knowitall!

Ps: DU LUKTAR!

Anonym sa...

Eftersom du är käftig blir du tilldelad 1 peppis.
Förresten heter det "förutom DE som svarar tillbaka..."
GIF COOKIE!!!

Fia sa...

*Brapp*