fredag, februari 27, 2009

Ögonblicksbilder

en











Jag är inte särskilt exhibitionistisk men tänkte att porträttet kunde visa hur starkt solen lyser och hur glad Fia är för detta. =) Var i Västra Hamn i Malmö idag efter jobbet. Där intogs en latte och en chokladglass (mmm). Det var litet kyligt för det blåste från havet, men who cares?

Sen så måste jag bara visa hur söta Aska och Sota varit tidigare i månaden:



Bilden är tagen ovanifrån när de sover i soffan mot ryggstödet. De ser rätt så lustiga ut, dont they? För övrigt så kan jag berätta att träningen går framåt och jag har nästan lärt Aska spela död. Hon kan lägga sig ned och lägga huvudet platt mot marken, men jag måste ännu visa henne steg för steg, dvs ligg, ned med huvud, still. Ibland får hon för sig att hon ska rulla runt istället för att ligga still, så jag borde kanske lära henne det istället... Sota har nästan lärt sig sitta. Men också är hon den dummare av dem (syns kanske på uttrycket i den första bilden?)...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut.

Fia sa...

Jo det var det också =)

Anonym sa...

när det gäller glass är det Bar Italia (eller vad det nu heter) som gäller, hoppas det var där ni var. schweizernötglassen är olagligt god...

Fia sa...

Jajomän, det är ju den enda riktiga glassbaren. Eller hur? ;)

Anonym sa...

Nej då, en Elina som var undersåte på ett visst studentkonsultationsuppdrag under en ytterst kort anställningsperiod ;o)

Fia sa...

Ah, hej hej! Hur är det med dig nu för tiden?