lördag, januari 03, 2009

Luleåtrippen

Söndag till fredag har jag varit i Luleå och umgåtts med vänner. Det har varit riktigt intensivt, det har hunnits med luncher och fika på stan, vi har spelat tre omgångar TP, sett tre filmer samt massor av avsnitt av Buffy och Angel, spelat mulle, druckit te, druckit starkare drycker, planerat och genomfört nyårsmiddag samt festat på Stuk, varit bakis och ätit pizza... för att inte glömma att jag har gått ut och gått nästan en timme varje dag! Har även hunnit med att hälsa på hos L&M samt S&A, dessa mysiga människor... De fick mig att ångra bittert att jag flyttade för M och S kom på idén att ha musikalkväll någon gång i framtiden. Ack ack ack. Jag älskar ju musikalkvällar! Måste skaffa mig en skånsk kompis att se musikaler med..!

Anyways så är jag hemma i Älvsbyn igen. Imorgon skall jag se massor med bra serier med mamma, sen kommer min kusin och hennes familj och då skall vi äta palt. Det blir nog ingen motion för mig imorgon heller om vädret håller sig så här kallt...

I övermorgon skall vi antagligen åka till Piteå och hälsa på min storebror, han har flyttat och jag är ju litet nyfiken på hur han har det i sitt nya hem.

Nu skall jag bokblogga litet!
/F over and out

2 kommentarer:

Minellie sa...

Vi är fler musikalfreaks =) och om inte annat kan jag hälsa på och se musikal med dig när vi flyttat. Eller så kan du komma till oss. VI kommer ju att bo (näst in till)oändligt mycket närmare inom en mycket snar framtid =)

Fia sa...

Det låter bra det... =)Vilken tur att ni flyttar närmare!