fredag, januari 09, 2009

Tredje dagen...

på mitt nya jobb och jag har redan bokat in möten och handlagt ärenden (nåja, skrivit in sammanfattningar i journaler och övertagit ärenden). Jag är tydligen riktigt tidig, och sen har jag fått höra att jag frågar för litet frågor. Men skälet till att jag frågar så litet är ju för att jag förstår så pass mycket som jag gör (vilket ändå är riktigt lite). Jag trivs fortfarande jättebra och idag har jag utnyttjat min första förmån (friskvårdstimmen). Jag åkte hem till Trelleborg och friskvårdade litet (promenad) och det var riktigt skönt att vara utomhus i dagsljus för en gångs skull.

Nu är det äntligen helg och jag har ätit tacos, druckit hemmagjord glögg och så har jag öppnat litet presenter. Fick en jättefin virkad vit mössa och halsduk, två bäddset, 16 vinglas och en bok. Fråga mig inte varför jag får så mycket, jag förstår inte det heller. Men snälla är dom!

Sist men inte minst har jag äntligen gett T sin julklapp. Han valde ut den själv, förvånande nog. Och han blev jättenöjd. =)

Inga kommentarer: