måndag, januari 05, 2009

Dags att lämna er igen...

Nu har jag inget annat att göra än att lägga mig och sova, vakna, packa det sista och åka hem till Skåne igen.


Min norrbottensresa har varit fylld av familj och vänner, skoj och stim och djur och barn, god mat, masssoooor av onyttigheter och desto mer kramar. Tidsrymden var precis rätt, jag skulle gärna stannat längre men en halv månads semester är nääästan att ta i litet...


Jag tycker det är jättetråkigt att lämna mamma och pappa, skulle vara så skönt att bara gå här hemma ett par dagar till, bli ompysslad av mamma, läsa och glo på teve med pappa... Men snart är det dags att börja ett nytt kapitel av mitt liv. (Vilket jag btw är jättenervös över!) Jag talar förstås om mitt nya jobb! Jag får en dags vila när jag kommer hem innan jag kastas in i detta nya och okända. Jag gissar att ni kommer få en utförlig rapport om det sen när jag kommit till ro igen!

Tills nästa gång, tack så mycket för mig Norrbotten och sköt om er alla!
/F over and out

Inga kommentarer: