söndag, januari 25, 2009

Spara meets slösa

Igår köpte jag...














              • Tre skjortor/blusar och ett vitt baslinne på H&M
              • Den nya Collossal-Mascaran
              • Bensin
              • Nackkudde
              • Blomma + kruka till kontoret
              • Hög joukkapalm + stor kruka till hemmet
              Efter att ha varit fattig som en kyrkråtta så länge så var det en fantastisk känsla att kunna spendera pengar med gott samvete. Ändå var det inte helt lätt, pga att jag var så ovan att shoppa att jag inte var beredd på hur tröttande det skulle vara att gå i affärer.

              Jag har dock högtflygande planer om att köpa mig en laptop på nätet innan månaden är över. Eftersom min vanliga dator är trasig så jag alltså förpassad till sambons dator och det är inte ofta som han inte själv använder den, vilket innebär att jag knappt hinner kolla bloggen. Illa, illa!

              3 kommentarer:

              Martina sa...

              Yuccapalm...

              Fia sa...

              OJ det blev litet lustig stavning där.. undrar om det är samiska eller finska.. ;)

              Anonym sa...

              bara för att man har pengar måste man inte spendera dem direkt... jag håller med "snålus-Makimus" i det här fallet!

              -MrC