söndag, januari 18, 2009

Lista

Det här är en lista som man bara får svara med ett enda ord på var fråga. Snodde den från Zirathi.

1. Var är din mobiltelefon? Nattduksbord
2. Var är din äkta hälft? Säng
3. Ditt hår? Oredigt
4. Din mamma? Norrbotten
5. Din pappa? Norrbotten
6. Det bästa du vet? Choklad
7. Din dröm inatt? Kärlek
8. Din dröm/ditt mål? Skriva
9. Rummet du är i? TV-rummet
10. Din hobby? Läsa
11. Din skräck? Skräck
12. Var vill du vara om 6 år? Hus
13. Var var du igår kväll? Svärmor
14. Vad du inte är? Negativ
15. En sak du önskar dig? Pengar
16. Var du växte upp? Norrbotten
19. Det sista du gjorde? Läste
20. Dina kläder? Morgonrock
21. Din TV? Tjock
22. Ditt/dina husdjur? Söta
23. Din dator? Trasig
24. Ditt humör? Nyvaken
25. Saknar någon? Luleå
26. Din bil? Köpa
27. Något du inte har på dig? BH
28. Favoritaffär? Bokhandel
29. Din sommar? Lång
30. Älskar någon? Många
31. Favoritfärg? Vit
32. När skrattade du senast? Igår
33. När grät du senast? Ty

Nu vet alla förhoppningsvis att jag syftar på Ty Pennington från Extreme Home Makeover, ett program som alltid får mig att lipa. Erkänn, ni lipar oxå då ni ser det! ;)

8 kommentarer:

Arina sa...

Om man någonsin känner att man behöver gråta (det händer faktiskt) så skall man sätta på Extreme Home Makeover. Man måste vara känslokall som en sten för att inte ögonen skall tåras under ett
sådant program.

Fia sa...

Så jäkla sant. =)

Anonym sa...

Ty får mig snarare att skratta, han har ju så lustiga saker för sig. ^^
Efter Arinas synpunkt är jag alltså en sten... intressant. :P

Fia sa...

Det kan ju vara bra att vara en sten. Själv är jag en jäkla lipsill och det är inte alltid så kul.. ;)

Anonym sa...

Jo, det är skönt att kunna gå på bio osv. utan att riskera röda ögon... fast kompisar klagar ibland på att jag är för känslokall :P så jag tror det är bra med lite av både och.

Fia sa...

Jo, min erfarenhet av sådant är att man mår bäst av att ventilera då och då. låt dig själv bli litet vansinnig tre minuter om dagen så besparar du kanske dig från ett större vansinne längre fram.. vem vet?

Anonym sa...

Mm, iofs... vi får väl se vad som sker i framtiden ;P jag hoppas ingen "känslig" person är ivägen om jag behöver ventilera mig bara, har ett himla humör när jag väl blir irriterad. *s*

Anonym sa...

Jag saknar också Luleå, trots att jag alldeles nyligen var där och hälsade på.