söndag, november 30, 2008

Julfint

Puh vilken dag!



Startade med att tvätta 6 fulla maskiner, gick sedan över till att dammtorka, dammsuga och skura hela lägenheten. Efter det packade jag och lagade middag... då jag var klar med det var det dags för att julpynta. Sist men inte minst, när lägenheten var ren och fin, alla väskor packade och julljusen glimmade så gick jag iväg till affären, köpte glögg och glöggmix samt saffransgifflar. När jag äntligen satte mig ned för dagen och avnjöt den juliga stämningen med glögg gjorde jag det med fötterna i ett varmt bad och med Kod Mercury på TV. Det är en gammal film med Bruce Willis, och den var riktigt bra. Willis är en riktig cooling. =)



Imorgon skall jag in till Malmö, köpa ett par joggingskor och fixa litet grejor inför en julklapp. Sen är jag redo för Gran Canaria!
/F over and out

Inga kommentarer: