torsdag, november 13, 2008

Jag fick jobbet!!!!

...ceeelebraations, come on!

Nu är det party här på bloggen och alla är inbjudna! Och varför då då? Jo, för jag har fått mitt första jobb (som är i linje med min utbildning) !!!!

Jag fick den glada nyheten då jag var på jobbet idag. Snackade snabbt med mina chefer och fick jättemycket lyckönskningar och beröm. Det känns så skönt att de stöttar mig i det här. (Litet beror nog på att de kanske inte riktigt har råd med min arbetskraft...) De sa dock att om det är så att jag vill tillbaka så är det bara att ringa, för arkivet har aldrig varit så ordnat som nu när jag varit där. Jag är en sån ordentlig tjej. =)

*tacktal, tacktal!*

Eh, okej då, men det här kom litet plötsligt... jag vet inte riktigt vad jag vill säga... Men jag vill tacka alla som gjort detta möjligt för mig. Onrox, Logica, Mamma och Pappa. Gänget i Luleå. Min sambo som alltid driver på mig. Vägen till detta har varit lång och svår och krävdes många arbetslivserfarenheter samt X antal skriva arbetsansökningar. Varje steg på vägen har varit en viktig del, för det har byggt upp min tro på mig själv, gett mig ett bra CV, goda referenser och kompetenser som jag värderar högt.

Cheezes vad jag snackar mycket... nåväl, nu är det slutsnackat.

Skål och tack för mig.. Party party!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! :D
*skålar i cider*

Fia sa...

Tack tack! =)

Karin sa...

Jättegrattis!

Martina sa...

Det ser jätteroligt ut i blogglistan på min blogg; först ditt inlägg "jag fick jobbet!" och precis under det lizas "strålande!" Som att hon har svarat...

Fia sa...

hehe, vi kanske pratar med varandra i det undermedvetna..=)

Sooz sa...

Grattis!! Det förtjänar du verkligen :)

Chic Fatale sa...

Congrats once again =)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

GRATTIS!!!!!! Fira nu hela helgen! :-D

Minellie sa...

Får väl skriva ett STRÅLANDE här också!! Och jag menar det =)

Jag är precis påväg till en improviserad intervju, så håll tummarna för fler goda nyheter =)

Anonym sa...

Grattis!! Fasen vad kul!

Fia sa...

Tack så jättemycket, vad ni är gulliga! Jag tycker också det är superkul, snart tjänar jag ju multum... =)

Liza: lycka till på din egen intervju! vad är det för jobb du sökt?

Anonym sa...

Grattis tjejen! Är glad för din skull :)

Fia sa...

Tack..=)

Anonym sa...

Stort GRATTIS också härifrån. Lycka till med FK-jobbet.
Vi har mer gemensamt än du tror då jag också har ordningssinnet och arkiven hållits tipp-topp då jag varit ansvarig.
Dessutom också blivit erbjuden jobb som pers handl på FK/Lund som jag tyvärr sa nej till. Hur är det nu med eftertankens kranka blekhet. ;-)

Anonym sa...

Grattis!! Välkommen till oss hedningar i statens tjänst ;) ... We are everywhere! :D

Fia sa...

Ann: Tack tack och vad kul att höra. =)

Simm: Tack, skall försöka representera Hedning på allra värsta sätt! ;)