fredag, november 21, 2008

Twilight

Fortsätter med filmtemat...

Imorgon skall jag gå på bio och se den efterlängtade vampyrfilmen Twilight, baserad på Stephenie Meyers Om jag bara kunde drömma, första boken av fyra i Twilightserien. Jag har faktiskt tagit det mogna beslutet att gå ensam, bara för att jag inte har någon att gå med så betyder det ju inte att jag inte kan gå över huvud taget. Det känns faktiskt riktigt spännande. Boken var inte så där bra skriven så jag undrar om filmen kommer sakna den där gnistan med... hoppas förstås på det omvända även om jag försöker att inte förvänta mig något. Den har fått så mycket uppmärksamhet att det börjar stiga åt människors huvuden, folk talar redan om serien som "Den nya Harry Potter". As IF! =)

There can be only ONE Harry Potter.

Stay tuned för en recension!

Inga kommentarer: