måndag, november 17, 2008

Ynklig nallebjörn

När jag är förkyld förvandlas jag till en liten ynklig nallebjörn, ungefär som den som syns på bilden. Jag börjar vara leds på det hela. Jag har sett tre filmer och läst tre böcker, nu vill jag ge mig ut och promenera och få frisk luft och lyssna på musik. (Men jag tänker inte ge mig ut och gå förrän jag känner mig litet kryare...)

För övrigt har de hört av sig från Logica för att höra om jag kan jobba imorgon. Jag tackade nej till det, vilket antagligen leder till att jag inte får jobba alls denna vecka. Detta är ju inte bra alls, men vad skall man göra? Om jag kommer dit och anstränger mig kanske jag blir sängliggandes nästa helg också, och det vill jag verkligen verkligen inte. Får helt enkelt acceptera att min lön kommer bli smärtsamt liten i slutet av december. För att inte tala om januarilönen... Nu måste jag bara hålla ut tills i slutet av februari då jag får min första riktigt, riktigt stora lönecheck som personlig handläggare. Then I'm rich, I tell you! =)

/The soon to be rich Fia

Inga kommentarer: