söndag, november 23, 2008

I brist på annat

Norpad från Irres blogg.

1. VAD HETER DU? Fia

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Mörkblå jeans

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Daughtry - Feels like tonight

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Hälsade på släktingar till T

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Pasta med bacon&purjolökssås

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG? Kramsnö

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Min sambo

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ansiktet

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Irre är bäst =)

10. HUR MÅR DU IDAG? Mensvärk och jävligt, men har ätit medicin (choklad)

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Julmust

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Rödvin, Marques de Caceres

13. FAVORITSPORT? Hockey

14. HÅRFÄRG? Hmmm. Rödblont?

15. ÖGONFÄRG? Gröngrå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Soluppgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? David (snart) 28 och Johan 26

18. FAVORITMÅNAD? December

19. SENASTE FILMEN DU SÅG? Twilight

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN? Lördag

22.FAVORITHOBBY? Läsa böcker

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Ja, konstigt nog. Men det behöver jag inte oroa mig för nu när jag har håvat hem min älskling =)

24. FAVORITLÅT(ar) Just nu älskar jag Dixie Chicks - Easy Silence, Daughtry - Feels like tonight, Amy McDonald - Caledonia, Within temptations - Mother earth.

25. SOMMAR ELLER VINTER? Snövit vinter eller solig höst

26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Kyssar

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? Jepp

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?Hmm Mia fast hon har redan svarat...

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Nina

32. HUR BOR DU? I en tvåa med min sambo och två katter

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Saga Borg - Jarastavens vandring (serie), det mesta i chicklitgenrén, fantasy, Stephenie Meyer

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? En gul lastbil =)

35. FAVORITSPEL? Tetris eller Bubbles eller Mulle...

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nästan!

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Det är ju bara.. cepe..

38. ÄR DU ROMANTISK? Massor!

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Jag är jättelycklig!

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Stiga upp tidigt och åka till Malmö för att jobba

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 18.35

Inga kommentarer: