onsdag, november 05, 2008

Alles mach gut!

Under veckan som gått har jag varit rätt så upptagen med min to-do-list, som nu har blivit duktigt avbetad. Jag har jobbat, byggt ihop Ikeas 2x4 expedithylla, shoppat (bilder kommer senare), köpt blommor och planterat om blommor, lagt pelargonerna på vintervila (får se vad de tycker om de, de vill egentligen fortsätta blomma..)

Imorgon är det min stora intervju. Jag är jättespänd och nervös, skall förbereda mig på den ikväll.

Nu skall jag äta frukost!

4 kommentarer:

Mogsy sa...

Lycka till på intervjun!!! Och behöver du facklig rådgivning så vet du att Unionen står till tjänst med detta =)
Är du studerandemedlem i Tria? I så fall har du en JÄTTERABATT under ditt första år som yrkesverksam. Så ring mig så ska jag guida dig i djungeln och kanske ge dig ett å annat råd angående intervjuer och löneläge!
Ha det gott och hälsa T!
//M

Arina sa...

Hemma hos oss är det jag som äger den enda någorlunda bra datorn. Ändå lyckas sambon ge mig dåligt samvete varenda gång jag vill ha den. Jag tror jag blir tvungen att köpa en ny till honom för att kunna få spela ifred.

Fia sa...

Mogsy: Är med i Aea, men det var en god tanke i alla fall! =)

Arina: Då vet du hur jag känner mig.. ;)

Mike sa...

köp en dator som jag... 4000 för en ny bärbar dator...