torsdag, juli 03, 2008

=)

Intervjun gick jättebra. Receptionisttjänsten är på ett företag som heter Onrox, och idag fick jag presentera mig själv för dem på en andra intervju... och just som jag skriver detta så ringer Mathilda från bemanningsbyrån Framtiden AB upp mig och säger att jag har fått tjänsten!! ...men att jag bara får jobba fram till september eftersom de inte vill binda mig för länge på ett halvtidsjobb. Detat tyckte jag var litet synd, jag hade gärna jobbat hela hösten, men å andra sidan, nu har jag fått mitt första jobb efter examen och det är ju inte dumt! =)

*does the happy dance*

En bra sak (dock inte ekonomiskt) är också att jag jobbar en vecka sedan har jag själv semester två veckor så jag har god tid att umgås med familjen när de kommer...!

Tänk så mycket som kan hända på en vecka...

2 kommentarer:

Minellie sa...

*Does the happy dance too!*

Jag har sökt en massa roliga jobb nu jag med, bla 4 st i Malmö. Om jag får åka ner på intervju ska du få tillbaka dina böcker för i så fall kommer jag o hälsar på!! ;)

Fia sa...

Weeee! Jag hoppas du får komma ned, skulle vara jättekul! Vad är det för jobb som du sökt?